13 Julai, 2012

Siapa aku dihatimu

Siapa aku dihatimu

Tak ku duga begini jadinya
Ternyata tak sama
Apa yang ku harapkan
Apa salahku
Mengapa kau begitu..

Sesungguhnya tak banyak yang ku minta
Kau kata tak sengaja
Tapi mengapa selalu saja
Hati ini rasa terluka..


Maafmu entah berapa kali
Dah tak terbilang dek jari
Maafmu seperti tak bererti
Terasa sudah tawar dihati


Benar akulah orangnya yang dahulu
Menghulurkan cinta buatmu
Dan membenarkanmu
Memegang hatiku..

Tapi ternyata tak kau hargai
Kerna itu kau sering tak peduli 
Melukai hati ini
Dan membiarkanku menangis lagi.. 

Mungkin dahulu aku tak perlu
Menahanmu dengan cintaku
Kerna sudah jelas saat ini
Siapa aku dihatimu...


-Nor Aziha Shahriman-

p/s: if u love someone don't love s0 much because u may hurt s0 much too..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku hargai setiap kata-katamu..terima kasih ^-^