30 Julai, 2012

Illuminati, Freemason Dan Olympic London 2012

Siapa Illuminati??
Secara ringkas, illuminati adalah pertubuhan Yahudi terbesar di dunia yang bergerak secara rahsia tanpa diketahui siapa menganggotainya. Mereka mempunyai pelbagai kemahiran, pengetahuan dan berada di mana-mana di setiap pelosok dunia tanpa di ketahui identiti mereka. Pertubuhan rahsia itu juga telah menguasai pelbagai aspek termasuk ekonomi, politik dan pendidikan dengan menerapkan pemikiran Illuminati yang dirancang sejak lebih 300 tahun lalu. Mereka hanya menunggu masa yang sesuai untuk bertindak. Samada anda percaya atau tidak terpulang kepada anda. Gerakan rahsia mereka selama ini adalah kerana mereka (Orang-orang Yahudi) menunggu masa yg sesuai dgn mengumpulkan kekayaan bg menguasai dunia yang pastinya bukanlah satu berita baik kepada kita, umat Islam.
Siapa pula Freemason??
Sesetengah Ulama Islam menegaskan bahawa tujuan utama Freemason adalah mengambil kembali tanah Palestine dan membina kembali Haikal Sulaiman di bawah runtuhan Masjid Al Aqsa,dan kemudian akan memperluaskan pemerintahanya ke Iraq,libya,Syria,Jordan,Lubnan,Kuwait,Mesir dan Arab Saudi(revolusi Arab yang sedang hangat berlaku sekarang adalah akibat tipu daya Ahli Jemaah Dajjal ini).Pergerakan ini didakwa dibentuk bagi mengembangkan fahaman yahudi(Kabbalah)dengan cara bergiat cergas di dalam bidang pendidikan,politik,budaya dan sosial. Untuk lebih info mengenai freemason di Malaysia, sila klik disini : the hidden truth : freemason di malaysia

Illuminati = Yahudi
Freemason = Yahudi

Illuminati = Freemason = Yahudi 

Olympic London 2012
Adakah anda menonton pembukaan Olimpik?? Sekiranya ya..anda pasti faham persoalan yang ingin diketengahkan..sekiranya anda tak berpeluang menontonnya..sila ke youtube.. Sangat banyak simbol-simbol menjurus ke arah pertubuhan ini.. Anda akan perasan sepohon pokok didalam persembahan opening Olimpic London baru-baru ini.. (secara logik, apa kena mengena pokok dan sukan?? ) 
Anda mungkin agak konpius kenapa ada org keluar dr pokok yang diletakkan atas bukit tu.. ramai yg keluar .... pokok tu lah pokok Yahudi.... Dan yg keluar tu mereka selamatkan diri dr mati dibunuh sebenarnya. Kita kena  tgok baru faham..Byk lagi unusur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dlm upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi... Maka, faham2lah kenapa ia diadakan pd bulan Ramadan yer... Berhati2 dgn dakyah musuh2 Allah.
Bagi penjelasan yg lebih mendalam sila lihat gambar dibawah:
(kalau kurang jelas, sila klik pada gambar)
Kenal tak gambar kat bawah ni..ni la Stadium dimana berlangsung nya Opening ceremony Olympic London 2012.. kenal tak benda yg dibulat kan tu? Adakah semuanya kebetulan ??


Aspek lain dalam Olimpik London yang mempunyai pengaruh Illuminati adalah dua maskot bermata satu diperbuat daripada logam digelar Wenlock dan Mandeville.Sesetengah pihak mungkin menganggap kedua-dua maskot tersebut seperti watak animasi filem Monsters, Inc. tetapi jika diamati dengan teliti ia sebenarnya menyerupai dajjal yang diketahui sebagai makhkluk bermata satu.Kedudukan mata maskot tersebut turut dikaitkan dengan lambang mata satu (all seeing eye) iaitu mata yang melihat semua yang terdapat dalam puncak segi tiga simbol Illuminati.
untuk penjelasan lanjut mengenai simbol illuminati, sila lihat link ini :  
Rahsia & maksud di sebalik simbol Illuminati


Mereka mendakwa binaan segi tiga di sekeliling stadium itu menyerupai piramid separuh siap lambang Illuminati walaupun arkitek firma Populous itu, Philip Johnson menyatakan idea reka bentuknya menandakan era baru dalam acara sukan. bENARKAH?

Telah dikhabarkan bahawa Dajjal laknatullah dan para wazirnya telah berada di London untuk acara gilang gemilang Olympic 2012. Mereka telah lama membuat persiapan untuk acara ini sejak dahulu lagi kerana melalui acara sukan antarabangsa inilah, mereka dengan mudahnya mengumpulkan penduduk seluruh dunia bagi menjayakan agenda mereka untuk menyihir seluruh dunia.


Bandar London telah dipilih kerana London merupakan pusat segala agenda jahat mereka dalam merosakkan dunia selama ini, manakala tahun 2012 pula adalah tahun yang sangat signifikan bagi mereka. Ia adalah tahun yang mana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini. 2012 juga mempunyai maksud tersirat yang tersendiri. Kita tahu bahawa puak Illuminati, salah satu cabang pasukan Dajjal laknatullah sentiasa mempunyai kod-kod rahsia tersendiri bagi menjalankan agenda mereka. Kita tahu bahawa tulisan Arab dan Ibrani (Hebrew/ tulisan yahudi) ditulis dari sebelah kanan ke kiri. Jika 2012 itu diubah kepada huruf dan dibaca dari kanan ke kiri ia akan kelihatan seperti ZIOZ. Di dalam kod ini, huruf Z yang terakhir boleh diputar melawan arah jam menjadi huruf N. Dengan ini terbongkarlah dalang di sebalik Olimpik London 2012 atau Olimpik London ZION.

2012 = ZOIZ ZOIZ = ZIOZ ZIOZ =ZION (tentera Zionis ??)

Zion sebagaimana yang kita tahu adalah sebuah bukit di Jerusalem, yang diidamkan oleh Yahudi untuk membina Haikal Sulaiman bagi membina tapak kezahiran Dajjal laknatullah atau Mosyaikh mereka ke dunia bagi menguasai dunia.

Bermula 27 Julai 2012 iaitu pada hari Jumaat ini, apabila api Majusi Olimpik London 2012 dinyalakan, maka Dajjal laknatullah beserta para wazirnya akan menyebarkan sihir berat ke seluruh penduduk dunia, lebih-lebih lagi yang melihatnya secara langsung di London , atau pun yang menontonnya melalui televisyen dan internet tidak akan terlepas daripada sihir-sihirnya. Dan sesiapa yang terkena sihirnya, hampir mustahil tidak akan menjadi pengikutnya ketika kezahirannya kelak. Bagi pendokong perjuangan Islam akhir zaman dan pejuang Kebenaran dan pengikut Imam Mahdi dan Fata At Tamimi, bersiap sedialah untuk serangan berterusan sihir berat ini ke atas anda. Pagarlah diri anda dengan kaedah masing-masing. Semoga ALLAH SWT melindungi kita semua dengan berkat bulan Ramadhan ini
(sumber: saudara end justice)


Ini kerana, ada beberapa peristiwa yang terdapat pada 330 kad permainan Illuminati tersebut telah benar-benar berlaku sebelum ini, sekali gus membuktikan teori konspirasi sememangnya sudah lama wujud walaupun kad tersebut dikeluarkan pada 1995.
Ada pengguna YouTube membuat kajian mereka sendiri berdasarkan fakta yang boleh diterima akal. Sila lihat video ini..dan buat penilaian anda sendiri :

Dan, mereka menganggap salah satu kad tertera perkataan Combined Disasters (gabungan bencana) adalah kemuncak bagi teori konspirasi ini.
Rancangan jahat yang didalangi oleh agen Illuminati dan Freemason ini sebenarnya bertujuan untuk mencapai matlamat One World Government (satu kerajaan dunia) dengan melaksanakan dasar Novus Ordo Seclorum (Pemerintahan Dunia Baru).
Pertubuhan itu kini bertapak dengan kukuh di Amerika Syarikat (AS) dan melaksanakan pelbagai konspirasi yang berlindung di sebalik undang-undang serta hanya memberi keuntungan kepada sekutunya.
Situasi ini dapat dilihat dengan jelas dalam Kongres AS, yang mana kebanyakan ahlinya terdiri daripada bangsa Yahudi dan keseluruhan dasar negara Barat itu turut menyokong sepenuhnya segala keputusan Israel terutamanya jika ia berbentuk penindasan terhadap orang Islam.
(sumber: harianmetro)


Anda boleh klik disini bagi penjelasan jelas bg setiap simbol dan maksud disebalik Pembukaan Olimpik London 2012


 Fikir-fikirkan lah ....


 "Manusia yang mempunyai hati tetapi tidak mahu memahami, mempunyai mata tetapi tidak mahu melihat,mempunyai telinga tetapi tidak mahu mendengar"


saya telah membaca dalam laman web seorang yg dipercayai ahli illuminati :
50 Perkara Benar Tentang illuminati / 50 awful things about illuminati
50perkara ini adalah apa yg org yahudi telah lakukan..dan apa yg mereka ingin lakukan..semuanya terancang..dan mereka sangat licik ..InsyaAllah ..pada post akan dtg saya akan cuba translate tentang ini kepada bahasa malaysia..


5 ulasan:

aku hargai setiap kata-katamu..terima kasih ^-^