02 Ogos, 2012

(bUAT pEMINAT SETIA) Lady Gaga - Boneka Illuminati

Seperti post saya yg lepas..illuminati ini ada dimana2 dan mereka memiliki pelbagai kemahiran dan salah satu cabang adalah muzik. Ini kerana dengan muzik mereka dengan mudah dpt mendekati masyarakat..khususnya anak-anak muda yg dahagakan hiburan dan kebebasan.. dan Sebenarnya sgt banyak artis luar negara /Barat yg terlibat dgn pertubuhan yahudi ni.. mcm Jay-Z, Beyonce, T-Pain, Rihanna, Chris Brown, Madonna, Kanye West, tapi paling obvious adalah Lady Gaga.. Lady Gaga adalah salah seorang boneka Illuminati yang telah dibentuk dan dirancang bagi mengembangkan fahaman dan unsur-unsur illuminati melalui muzik dan fashion yang dibawanya.. yang kite ni dok terikut la dgr lagu2 dia..konon best la kot..kalau tak percaya cuba tgk video2 klip lady gaga..sgt banyak simbol2 illuminati kalau anda lihat betul2.. bila da tau ni..mcm menyesal plak penah suka lagu2 dia dulu..but NO MORE NOW..Tak Caya? Jom tgk..

Salah satu simbol illuminati - 

All-Seeing Eye Symbolism

Anda hanya perlu lihat beberapa gambar atau video Lady Gaga yg secara konsisten menutup sebelah matanya yg merujuk kepada simbol ini...Kebanyakan orang mungkin memandang ini sebagai 'cool' atau 'fashion statement' . Tapi sesiapa yg sudah mengenali 101 simbol illuminati pastinya tahu yang simbol-all seeing eye ini adalah simbol paling dikenali. Perbuatan menutup sbelah mata terutama mata kiri adalah salah satu ajaran illuminati ini. JOM TENGOK....

All Seeing Eye pada belakang penari semasa konsert Monster Tour.


 Paling obvious adalah yg pic paling last sekali...kalau diperhatikan betul2..mata sebelah kiri ditutup (tetapi dilukis pada telapak tangan kirinya..ini merujuk kepada evil eye dan cuba tgk cara Gaga berdiri..style dia sama kan dgn gamba bawah ni..Baphomet.


Baphomet adalah salah satu simbol mereka. dan sekiranya anda rajin sila baca link ini.. APA ITU BAPHOMET? Dan sebab tula..Gaga korang selalu nampak pakai tanduk dan kepak bagai..sbb ikut benda atas nila..yg kita semua dok ingat 'fashion statement' adoii....
Baphomet Horns
kepala Baphomet kn kt rmbut dia ni..?

dan jangan terkejut..Baphomet ini adalah salah satu simbol mereka bagi memperlekehkan Nabi Junjungan kita Rasulullah S.A.W..kalau tak percaya cuba baca link yg saya bagi kat atas tu.. anda baca dan anda nilailah sendiri..


ini pula video klip BAD ROMANCE by lady gaga..
Astaghfirullah'azim...sgt banyak orang2 islam terutama anak2 muda (termasuk saya dulu) suka sangat lagu2 Lady Gaga ni..kita kdg2 tak nampak 'permainan HALUS' mereka termasuk melaui lirik-lirik lagu yg kekadang kita nyanyi tak tahu maksud pn..(baik lg nyanyi lagu dondang sayang..).. 
Harap2 apa yang saya tulis ni dapat dikongsi dan mari sama ingat mengingati...InsyaAllah....

Antara video2 di youtube yg memaparkan simbol2 illuminati diseluruh dunia..

illuminati : it's everywhere,
Logo2 Syarikat yg Mempunyai Unsur2 illuminati,
Spongebob - illuminati symbol (MESTI TGK)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku hargai setiap kata-katamu..terima kasih ^-^