04 Januari, 2012

New Year - Gathering at hist0ric place (part 1)

Finally, last week jadi pun kitorang jumpa for new year..itu pn setelah diusahakan oleh cik dya pd awalnya..ni membe2 masa skola menengah dulu..satu hostel kat kg pandan dulu..da besa2 sume hihi..tp xramai pon leh kumpul sebab ramai da jd wife org n mak budak..tapi ade gak wife orgjoin..hehe..(thanks cik nani sudi join)..yang lain2 single lagik cm dard, dya, ain, zie, siti n eza..sesapa single nk usha2 leh la saya tolong ..hehe..tapi eza n dard rase da 'taken' kot..he ..xpe2..yg lain2 single weh.. ^-^

sabtu pg, 31st dec 2011 siti da tggu kt mcd andalas kul 8.30pg tp aku lmbat sikit sbb check kete pape yg patut pastu after pick-up siti, kitorang g pick-up eza kat umah dia johan setia..pastu kitorang terus shoot g kfc federal shah alam tu..tggu zie, dard ngan nani smpai..pe lagi mkn2 dulu weh..laapaa... -_-! Ni our breakfast crew dat day..
nani, siti, e-ha
eza, zie & dard

berselera kami makan..err..maksud aku..cm aku sorang je selera sgt..yela aku sorang je yg beli extra++..haha..yg lain2 satu set je...haha.. ^-^ pastu gerak la ngan senang ati..

inila telatah kami bila kt trafic lite..kete zie pn kami capture..hehe..



sian dya ngan ain da smpai awal kat R&R Seremban..jd kami shoot la..lebih kurang kul 11pg sampai sana..sempat g kami posin2 dlm kete..

sampaila cik dya ngan cik ain sampai ke kete kami..hihihi...
adegan sesi kejar-mengejar bermula..laju juge cik ain bwk kete..aku tgh2 nk kejar ain n tggu si zie..tapi yg syok nye..dlm kete kitorang leh mkn donut ngan eskrem lagik! haha..jgn jeles..
sampaila kat melaka..
sampai kt melaka kitorang berpecah sbb susah dpt parking..lost weh nk carik bebudak ni..yela..dorang bg direction belah dorang..kitorang pk belah kitorang..penin2..sorang utara..sorang selatan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku hargai setiap kata-katamu..terima kasih ^-^